15.7.15

KK nr 28: Sommerlitteratur


4 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Å så morsomt at det står om deg i KK, Gratulerer!
Jeg har bare lest "De som ikke finnes", men skal nok se å få med meg noen flere av denne flotte forfatteren.
Jeg skal ha et leseprosjekt i 1. klasse på vg i år med en klasse som skal lese 20 minutter hver morgen, så jeg prøver meg fram på ungdomslitteraturen nå. Jeg har ikke lest ungdomslitteratur på mange år, men så mye spennende det finnes!
Ha en flott sommer videre!
Jeg slapper av i norge og i nærområdet til hus og hage som er mitt paradis om sommeren.

Ina sa...

Jeg har holdt på med bokblogging i snart ti år, begynte med det i 2006/2007 og aldri havnet i avis/blader, haha. Så urettferdig. Neida. Bryr meg ikke noe om sånt. Kanskje media ikke liker negative bloggere, men hva vet vel jeg. Man er den man er. Men morsomt innlegg da, og ha en god sommer. Bloggen din har vært så stille så det var godt å se at du kom med et innlegg igjen. Det har vært et savn:)

Marianne sa...

Neimen så kjekt da! Veldig gøy at bokbloggere blir mer og mer synlige i aviser og blader! Jeg trodde ikke du hadde tid til mer enn å reise og kaste metallkuler for tiden jeg... ;-) Gratulerer - både med flott innlegg i KK og de fantastisk flotte plasseringene i Petangue!

Groskro sa...

Så artig Eli, kult at du anbefaler bøker i KK. Jeg må bare kommentere at jeg har lest "De som ikke finnes" For en bok. Jeg fikk gåsehud av avslutningen, og det er sjelden jeg får. Jeg er så glad for at den ble nominert til Bokbloggerprisen! :)