4.7.16

Pausepetanque II


Knappe to uker har gått siden forrige pausepetanque, og jeg har ikke annen råd enn å utsette bloggingen med enda et petanquerelatert innlegg. Denne gang har jeg i det minste noe skikkelig å melde, tross null bokrelevanse. 

Jeg mener. Hvor mange bokbloggere der ute kan skryte av å være norgesmester? Og enda råere: Hvor mange bokbloggere der ute har vunnet KONGEPOKAL...?

Atte jeg er så glad...! Egentlig gir jeg meg ende over og har bare lyst til å si Aaaaaaaaaaaaaah! Selv etter en drøy uke tar jeg meg selv i å stirre tomt ut i luften og smile fårete. Mine makkere for dagen, mednorgesmestere og medkongepokaleiere, er forlengst opphøyd som guder og vitrineskapet vårt har aldri vært vakrere.

Men altså. Tenker det forklarer det meste av manglende sider lest, mangel på energi og mangel på tid.

Heldigvis er det snart ferie. Rettere sagt treningsleir i Frankrike. Petanque, assa. Petanque.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Har sagt det før - sier det igjen - G R A T U L E R E R !!! Aldeles så fantastisk! Eneste jeg kan skilte med en mikroskopisk pokal fra da jeg var 6 år og gikk langrennsløp på et frosset vann i Sirdal og en bronsemedalje i svømming. Da var jeg 14, det var kun 3 stk i min aldersgruppe og forskjellen på sølvmedaljetiden og min tid var ca t/r Skagerak med Silvia Ana... Gratulerer til arvingen også. Han er da uhorvelig flink han også! For å sei det på stavangersk: "kule familie" ;-)

Kleppanrova.com sa...

Gratulerer! Kjempeflott!
Ønsker deg en flott ferie i Frankrike, drikk mye vin og spis mye god mat også...

Ina sa...

Gratulerer så mye og så stilig:) Jeg er ikke mester i noe for jeg er ikke noe særlig sportslig av meg, dessverre. Har konkurranseinstinkt, men har bare ikke vært sportsinteressert. Foretrekker å se sjakk og amerikansk fotball istedet for å dumme meg ut, hehe:) Gratulerer igjen. Det fortjener du:)